Κυριακή, 25 Απριλίου 2010

Αγαπημένες ταινίες του 1976

Σημειώσεις
- Οι ταινίες είναι με βαθμολογία από 3,5 και πάνω (στην κλίμακα του 5), δηλαδή αυτές που με ενθουσιάζουν για κάποιο λόγο.


5/5: Αριστούργημα

  • Έκρηξη οργής // Carrie -- Brian De Palma
  • Η προφητεία // The Omen -- Richard Donner
  • Ο ταξιτζής // Taxi Driver -- Martin Scorsese
  • Η 5η σφραγίδα // Az otodik pecset -- Zoltan Fabri
4,5/5: Εξαιρετική
  • Harlan County U.S.A -- Barbara Kopple
  • Ο ένοικος // Le locataire -- Roman Polanski
  • Όλοι οι άνθρωποι του προέδρου // All the President's Men -- Alan J. Pakula
  • Το δίκτυο // Network -- Sidney Lumet
  • Το νησί των καταραμένων // Quien puede matar a un nino? -- Narciso Ibanez Serrador
  • Ο σκληρός νόμος του επιθεωρητού Φερό // Police Python 357 -- Alain Corneau
  • Ο χρυσός αιώνας του Χόλιγουντ 2 // That's Entertainment, Part II -- Gene Kelly
4/5: Πολύ καλή
  • Keoma -- Enzo G. Castellari
  • Canoa -- Felipe Cazals
  • Πρόσκληση σε γεύμα από έναν υποψήφιο δολοφόνο // Murder by Death -- Robert Moore
  • Ρόκι, τα χρυσά γάντια // Rocky -- John G. Avildsen
  • Wang Yu εναντίον ιπτάμενης λαιμητόμου // Du bi quan wang da po xue di zi -- Yu Wang
  • Ο κύριος Klein // Mr. Klein -- Joseph Losey 
  • Αυτή η γη είναι η δική μου γη // Bound for Glory -- Hal Ashby 
  • Η μάχη της Χιλής: Μέρος 2 - Το πραξικόπημα // La batalla de Chile: La lucha de un pueblo sin armas - Segunda parte: El golpe de estado -- Patricio Guzman
3,5/5: Αρκετά καλή
  • Επίθεση στο σταθμό 13 // Assault on Precinct 13 -- John Carpenter
  • Οι φυγάδες του Μιζούρι // The Missouri Breaks -- Arthur Penn
  • Οικογενειακή συνωμοσία // Family Plot -- Alfred Hitchcock
  • Το πέρασμα της Κασσάνδρας // The Cassandra Crossing -- George P. Cosmatos
  • Ανθρωποκυνηγητό // Marathon Man -- John Schlesinger
  • Θρέψε κοράκια // Cria cuervos -- Carlos Saura 
  • Δολοφονίες διακεκριμένων // Cadaveri eccellenti -- Francesco Rosi 
  • Τα δυο μούτρα // Mikey and Nicky -- Elaine May

5 σχόλια:

  1. 1.Ο Ταξιτζης (5:Αριστουργημα).
    2.Εκρηξη Οργης (4,5:Πολυ καλη +).
    3.Ο Ενοικος (4:Πολυ καλη).
    4.Ο Χρυσος Αιωνας του Χολιγουντ 2 (4:Πολυ καλη).Πολυ νοσταλγικο και ευχαριστο.Τρομερη σκηνοθεσια απο τον απιστευτο Gene Kelly .
    5.Προσκληση σε γευμα απο εναν υποψηφιο δολοφονο (4:Πολυ καλη).
    6.Ολοι οι Ανθρωποι του Προεδρου (3,5:Καλη +)
    7.Ροκι (3:Καλη).Η μονη ταινια της σειρας που μου αρεσε.Ολες οι υπολοιπες ειναι μετριες εως απαραδεκτες
    8.Οι Φυγαδες του Μιζουρι (3:Καλη).Καλη ταινια, αλλα αυτο που αιζει πραγματικα ειναι η συναντηση του Μαρλον Μπραντο και του Τζακ Νικολσον!!!
    9.Οικογενειακη Συνομωσια (2:Απλως ενδιαφερουσα).Χιτσκοκ σε (πολυ) χαμηλη πτηση.Η τελευταια ταινια του.
    Θα ηθελα να προσθεσω το "Eraserhead" (3,5:Καλη +).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 4. Δεν το περίμενα να το έχεις δει.
    6. Για μένα η καλύτερη πολιτική ταινία της δεκαετίας αυτής.
    7. Σίγουρα η καλύτερη ταινία της σειράς. Το προ-τελευταίο μέρος της βρήκα απαράδεκτο.
    8. Όντως.

    Το "Eraserhead" δεν το έχω δει αλλά το έχω κατεβάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 4.Γιατι;Και τα τρια εχω δει.
    6.Σιγουρα ειναι μια απο τις καλυτερες.
    7.Ολες οι ταινιες Ροκι που εχω δει (με σειρα προτιμησης):
    1.Rocky (3:Καλη)
    2.Rocky III (2,5:Απλως ενδιαφερουσα +)
    3.Rocky II (2:Απλως ενδιαφερουσα)
    4.Rock IV (0:Κακη)

    Δεν εχω δει το 5 (προ-τελευταιο), που δεν σου αρεσε, και το τελευταιο.Δεν μου αρεσουν τετοιου ειδους ταινιες, αλλα θελω να δω και τα αλλα δυο για να εχω μια πιο ολοκληρωμενη αποψη.

    "Το "Eraserhead" δεν το έχω δει αλλά το έχω κατεβάσει."
    Εγω νομιζα πως το εχεις δει και δεν σου αρεσε.Παντως δεν νομιζω να σου αρεσει γιατι ειναι παρα πολυ σουρεαλιστικη και προκλητικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 4. Μπράβο! Εγώ έχω δει τα δύο πρώτα και να φανταστείς είμαι και λάτρης του μιούζικαλ ενώ εσύ όχι. Απλά είμαι απαράδεκτος.
    Ολες οι ταινιες Ροκι που εχω δει (με σειρα προτιμησης):
    1. Rocky (3,5:Καλη)
    2. Rocky II (2,5:Απλως ενδιαφερουσα +)
    3. Rocky III (2,5:Απλως ενδιαφερουσα +)
    4. Rocky Balboa (2,5:Απλως ενδιαφερουσα +)
    5. Rocky IV (2: Απλως ενδιαφερουσα) - Μπορεί να είναι φουλ προπαγάνδα και εντελώς φτηνό σενάριο αλλά λάτρεψα τον θηριώδη Ρώσσο.
    6. Rocky V (0:Κακη)

    Εδώ κάνεις λάθος διότι λατρεύω το κινηματογραφικό σύμπαν του Λιντς. Μόνο το "INLAND EMPIRE (2: Απλως ενδιαφερουσα)" δεν μου πολυάρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 4.Σ' ευχαριστω για τα καλα σου λογια.Το τριτο, παντως, δεν ειναι στο υψος των δυο προηγουμενων.

    Μπορει να σου αρεσει ο Λιντς, αλλα αυτη η ταινια ειναι πολυ σουρεαλιστικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή