Κυριακή, 25 Απριλίου 2010

Αγαπημένες ταινίες του 1963

Σημειώσεις
- Οι ταινίες είναι με βαθμολογία από 3,5 και πάνω (στην κλίμακα του 5), δηλαδή αυτές που με ενθουσιάζουν για κάποιο λόγο.


4,5/5: Εξαιρετική

  • Τα πουλιά // The Birds -- Alfred Hitchcock
  • Shock Corridor -- Samuel Fuller
  • Η τιμή ενός ανθρώπου // This Sporting Life -- Lindsay Anderson
4/5: Πολύ καλή
  • Ikarie XB 1 -- Jindrich Polak
  • America, America -- Elia Kazan
  • Η μεγάλη απόδραση // The Great Escape -- John Sturges
  • Η τροτέζα // Irma la Douce -- Billy Wilder
  • Ο χαφιές // Le doulos -- Jean-Pierre Melville
  • Ο γατόπαρδος // Il gattopardo -- Luchino Visconti
  • Ο δολοφόνος του Τόκιο // Tengoku to jigoku -- Akira Kurosawa
  • An Actor's Revenge // Yukinojo henge -- Kon Ichikawa  
  • Τα χέρια πάνω από την πόλη // Le mani sulla citta -- Francesco Rosi
  • Άγρια νιότη // Yaju no seishun -- Seijun Suzuki 
3,5/5: Αρκετά καλή
  • Άγριος σαν θύελλα // Hud -- Martin Ritt
  • Ο στοιχειωμένος πύργος // The Haunting -- Robert Wise
  • Ραντεβού στο Παρίσι // Charade -- Stanley Donen
  • Ροζ Πάνθηρας // The Pink Panther -- Blake Edwards
  • Ο υπηρέτης // The Servant -- Joseph Losey
  • Τα 3 πρόσωπα του Σατανά // I tre volti della paura -- Mario Bava 
  • Το κορίτσι που είδε το δολοφόνο // La ragazza che sapeva troppo -- Mario Bava 
  • The Executioner // El verdugo -- Luis Garcia Berlanga 
  • Η επιβάτιδα // Pasazerka -- Andrzej Munk 
  • Το λιμάνι των αγγέλων // La baie des anges -- Jacques Demy 
  • Συνοικία κοράκι // Kvarteret Korpen -- Bo Widerberg 
  • Οι σύντροφοι // I compagni -- Mario Monicelli

8 σχόλια:

  1. 1.Ο Γατοπαρδος (5:Αριστουργημα).Η αγαπημενη μου ταινια του Βισκοντι.
    2.Αμερικα, Αμερικα (4:Πολυ καλη).
    3.Η Μεγαλη Αποδραση (4:Πολυ καλη).
    4.Τα Πουλια (4:Πολυ καλη).Η τελευταια μεγαλη δουλεια του Χιτσκοκ.Μετα απο αυτην την ταινια αρχιζει η παρακμη του μετρ.Δεν μου αρεσει καμια ταινια του απο το 1963 και μετα, εκτος απο το "Frenzy" (3:Καλη).
    5.Ραντεβου στο Παρισι(3,5:Καλη +).Αναλαφρη κομεντι μυστηριου με μετρια σκηνοθεσια, αλλα με ενα κορυφαιο σαουντρακ και με μια απολαυστικοτατη Audrey Hepburn.
    6.Ο Ροζ Πανθηρας (3,5:Καλη +).
    Εχω δει ολες τις ταινιες του "Πανθηρα" με τον Πιτερ Σελερς.Αρχιζω απο την πιο αγαπημενη μου και τελειωνω στην λιγοτερο αγαπημενη.
    1.Pink Panther Strikes Again (4:Πολυ καλη)
    2.Pink Panther (3,5:Καλη +)
    3.The Return of the Pink Panther (3,5:Καλη +)
    4.Revenge of the Pink Panther (3:Καλη)
    5.A Shot in the Dark (2:Απλως ενδιαφερουσα)
    Το 1982, μετα το θανατο του Σελερς, γυριστηκε μια ταινια, σαν φορος τιμης στην κωμικη σειρα.Η ταινια ηταν μια αναμειξη μερικων σκηνων που γυρισε ο μεγαλος κωμικος πριν πεθανει.Λεγεται "Trail of the Pink Panther" (1,5:Μετριοτατη +).Το 1968 βγηκε το "Inspector Clouseau" (1:Μετριοτατη), με τον Alan Arkin στον κεντρικο ρολο.Το 1983 βγηκε το "Curse of the Pink Panther" (0,5:Κακη +).Παλι σκηνοθετημενο απο τον Blake Edwards.
    Εχω δει επισης τα δυο ριμεικ με τον Στιβ Μαρτιν
    1.Pink Panther (1:Μετριοτατη)
    2.Pink Panther 2 (2:Απλως ενδιαφερουσα)
    Ειχε βγει και μια αλλη ταινια, το 1993, παλι σκηνοθετημενη απο τον Blake Edwards.Με πρωταγωνιστη τον Roberto Begnini.Λεγεται "Son of the Pink Panther" (2,5:Απλως ενδιαφερουσα +).Συμπαθητικο.
    Οσα ριμεικ και να γυριστουν κανενα δεν φτανει τις κλασσικες ταινιες.Και, φυσικα, κανενας δεν φτανει τον Peter Sellers...
    7.H Τροτεζα (3:Καλη).Ποτε δεν με ενθουσιασε αυτη η ταινια.
    8.Αγριος σαν Θυελλα (3:Καλη).Το ιδιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1. Εμένα αγαπημενη μου ταινια του Βισκοντι είναι το "Rocco e i suoi fratelli".
    5. Εμένα μου φάνηκε καλή η σκηνοθεσία.

    Μόνο μία δεν έχω δει (την τελευταία) από την σειρά του "Ροζ Πανθηρα" με πρωταγωνιστή τον Σέλερς. Τις υπόλοιπες που λες τις ξέρω, αλλά δεν θα κάτσω ποτέ να τις δω γιατί ξέρω ότι δεν αξίζουν.
    Οι ταινίες που έχω δει:
    A Shot in the Dark (4:Πολυ καλη)
    Pink Panther (3,5:Καλη +)
    The Return of the Pink Panther (3,5:Καλη +)
    Pink Panther Strikes Again (3:Καλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δες οπωσδηποτε την τελυταια!Παρα πολυ γελιο!Απλα δεν εβαλα ψιλοτερο βαθμο, γιατι καποια αστεια εχουν χασει τη φρεσκαδα τους.Μην δεις κανενα ριμεικ.Ολα χαλια, εκτος απο αυτο με το Μπενινι που ειναι καλουτσικο.
    A Shot in the Dark.Μα τοσο πολυ σου αρεσε!Εμενα μου φανηκε σαν παρωδια ταινιων της Αγκαθα Κριστι.Γελασα πολυ λιγο.
    Pink Panther Strikes Again.Μα γιατι τοσο χαμηλα;Τι δεν σου αρεσε;Η ξεκαρδιστικοτερη ταινια της μακροσκελους σειρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ραντεβου στο Παρισι (4:Πολυ καλη).Ειχα πολυ καιρο να το δω, δεν το πολυθυμομουν και αρχισα να λεω αρλουμπες (μετρια σκηνοθεσια).Το ειδα χθες σε θερινο.Τι υπεροχη ταινια!Εξοχη αναμειξη κωμωδιας και κατασκοπικου θριλερ.Σασπενς μεχρι το τελευταιο λεπτο!Πολλες επηρροες απο Χιτσκοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εννοείται ότι θα το δω.
    "A Shot in the Dark" - Ναι τόσο πολύ μου άρεσε γιατί πιστεύω έδωσε μια ολοκληρωμένη εικόνα του επιθεωρητή Κλουζώ. Πιστεύω ότι οι άλλες συνέχεις πήραν πολλά στοιχεία από εδώ.
    "Pink Panther Strikes Again" - Αυτό είναι που στο τέλος εκτυλίσσεται σε ένα κάστρο. Αν ναι τότε μου είχε φανεί λιγάκι υπερβολική η ιστορία της.

    "Ραντεβου στο Παρισι" - Είδες τι σου κάνει μια επανάληψη. Τώρα συμφωνώ μαζί σου 100%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mηπως εχεις δει, απο αυτο το ετος, το "Επιβατιδα";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όχι δεν το έχω δει. Το έχει βάλει η ΕΤ1 δυο ή τρεις φορές αλλά επειδή κάπου διάβασα ότι είναι ημιτελής η ταινία δεν έκατσα να την δω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ημουν ο σινεφιλ, αλλα πλεον ειμαι ο κυριος Ιλο!

    Εγω το ειχα γραψει απο την ΕΤ1 στο αφιερωμα για των Πολωνικο κινηματογραφο/Εχω ακουσει παρα πολυ καλα λογια, αλλα δεν ειχα ακουσει πως ειναι ημιτελης.Θα την δω συντομα παντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή