Κυριακή, 25 Απριλίου 2010

Αγαπημένες ταινίες του 1936

Σημειώσεις
- Οι ταινίες είναι με βαθμολογία από 3,5 και πάνω (στην κλίμακα του 5), δηλαδή αυτές που με ενθουσιάζουν για κάποιο λόγο.


5/5: Αριστούργημα

  • Νέμεσις // Fury -- Fritz Lang
4,5/5: Εξαιρετική
  • Μοντέρνοι καιροί // Modern Times -- Charles Chaplin
4/5: Πολύ καλή
  • Η ζωή του Rembrandt // Rembrandt -- Alexander Korda
  • Το έγκλημα του κυρίου Λανζ // Le crime de Monsieur Lange -- Jean Renoir 
  • Ο πόθος της αμαρτίας // La belle equipe -- Julien Duvivier
3,5/5: Αρκετά καλή
  • Δουλειές με φούντες! // Our Relations -- Harry Lachman
  • Δεν χορεύω πια // Swing Time -- George Stevens
  • Η κυρία με τας καμέλιας // Camille -- George Cukor
  • Μαρία Στιούαρτ // Mary of Scotland -- John Ford
  • Στο βυθό // Les bas-fonds -- Jean Renoir
  • Show Boat -- James Whale 
  • Η μέλλουσα ζωή // Things to Come -- William Cameron Menzies

2 σχόλια:

  1. 1.Μοντερνοι Καιροι(5:Αριστουργημα).Η πιο μαρξιστικη και η πιο εξυπνη ταινια του αγαπημενου μου σκηνοθετη.
    2.Νεμεσις(3,5:Καλη +).Απο τις πιο αδυναμες του Λανγκ.
    3.Δεν χορευω πια(2:Απλα ενδιαφερουσα).Απλοικο και αφελες.Δεν μου αρεσει ο Φρεντ Αστερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1. Συμφωνώ μαζί σου.
    2. Αντίθετα εμένα με συνεπήρε αν και πιστεύω ότι ο Lang συμβιβάστηκε με ένα εντελώς συμβατικό φινάλε, γιατί μάλλον θα πιέστηκε πολύ από τα στούντιο. Θα ήθελα το φινάλε του να ήταν πεσιμιστικό και αντισυμβατικό αλλά έστω κι έτσι δεν ακυρώνει τον ενθουσιασμό μου.
    3. Εμένα αντιθέτως μερικές φορές μου αρέσουν αυτά τα απλοϊκά και αφελές έργα. Βέβαια παίζει σημαντικό ρόλο ότι μου αρέσουν πολύ τα μιούζικαλ, όπως και ο Φρεντ Αστερ και η Τζίντζερ Ρότζερς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή