Κυριακή, 25 Απριλίου 2010

Αγαπημένες ταινίες του 1934

Σημειώσεις
- Οι ταινίες είναι με βαθμολογία από 3,5 και πάνω (στην κλίμακα του 5), δηλαδή αυτές που με ενθουσιάζουν για κάποιο λόγο.


4,5/5: Εξαιρετική
  • The Kidnapping // Rapt -- Dimitri Kirsanoff
4/5: Πολύ καλή
  • Συνέβη μια νύχτα // It Happened One Night -- Frank Capra
  • Ο πύργος του μυστηρίου // The Black Cat -- Edgar G. Ulmer
  • The Goddess // Shen nu -- Yonggang Wu
3,5/5: Αρκετά καλή
  • Ο άνθρωπος σκιά // The Thin Man -- W.S. Van Dyke
  • Δικτάτωρ για μια μέρα // The Cat's-Paw -- Sam Taylor
  • A Story of Floating Weeds // Ukikusa monogatari -- Yasujiro Ozu

5 σχόλια:

  1. Θα ηθελα να προσθεσω το "L' Atalante" (5:Αριστουργημα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν το έχω δει ακόμα αλλά το έχω κατεβάσει. Έχω ακούσει τόσα πολλά γι' αυτήν την ταινία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω το ειδα προσφατα σε επανεκδοση σε θερινο κινηματογραφο.Υπεροχη ταινια!Το κατεβασες με υποτιτλους;Αν ναι, τοτε πες μου απο που το κατεβασες, να το κατεβασω και εγω.Αν θελεις, βεβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το είχα κατεβάσει από το Gamato.info αλλά δυστυχώς έχει κλείσει οριστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειμαι παρα πολυ γκαντεμης!Ολα κλεινουν!Το video club της γειτονιας μου εκλεισε προσφατα, ενα μαγαζι με σπανιες ταινιες στην Αθηνα εκλεισε, αλλο ενα παρομοιο εκλεισε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή