Κυριακή, 25 Απριλίου 2010

Αγαπημένες ταινίες του 1931

Σημειώσεις
- Οι ταινίες είναι με βαθμολογία από 3,5 και πάνω (στην κλίμακα του 5), δηλαδή αυτές που με ενθουσιάζουν για κάποιο λόγο.


5/5: Αριστούργημα

  • Ο δράκος του Ντίσελντορφ // M -- Fritz Lang
  • Τα φώτα της πόλης // City Lights -- Charles Chaplin
4,5/5: Εξαιρετική
  • Frankenstein -- James Whale
  • Το εκατομμύριο // Le million -- Rene Clair
4/5: Πολύ καλή
  • The Skin Game -- Alfred Hitchcock
  • Tabu: A Story of the South Seas -- F.W. Murnau
  • Ο εχθρός της κοινωνίας // The Public Enemy -- William A. Wellman
  • Η τραγωδία του ορυχείου // Kameradschaft -- Georg Wilhelm Pabst
3,5/5: Αρκετά καλή
  • Blonde Crazy // Roy Del Ruth
  • Η πόλη τρομοκρατείται // Little Caesar -- Mervyn LeRoy

2 σχόλια:

  1. 1.Τα Φωτα της Πολης(5:Αριστουργμα).Μια απο τις 5 καλυτερες ταινιες που εχω δει.Η αγαπημενη μου ταινια.Την εχω δει γυρω στις 20 φορες.Στο τελος παντα με πιανουν αμεσως τα κλαματα.
    2.Ο δρακος του Ντισελντορφ(5:Αριστουργημα).Η αγαπημενη μου ταινια μυστηριου.Ο πρωταγωνιστης απιστευτος.Η ιστορια,απο μονη της,πολυ ενδιαφερουσα.
    3.Φρανκεσταιν(3,5:Καλη +).Λιγακι ξεπερασμενο,αλλα αψογα σκηνοθετημενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1. Εμένα είναι η δεύτερη αγαπημένη μου μετά το "Monsieur Verdoux" και πιστεύω ότι είναι η καλύτερή του ταινία όσον αφορά για τις πιο αστείες σκηνές και καταστάσεις. Τι λες ρε θηρίο, γύρω στις 20 φορές; Εγώ δυστυχώς την έχω δει μόνο μια φορά και σίγουρα θα ήθελα να την ξαναδώ.
    2. Όταν την είχα δει είχα, πάθει πλακα. Οι σκηνές στο τέλος με το λαΙκό δηκαστήριο μου έχουν μείναι ανεξύτιλα στην μνήμη μου.
    1. Εμένα είναι η δεύτερη αγαπημένη μου μετά το "Monsieur Verdoux" και πιστεύω ότι είναι η καλύτερή του ταινία όσον αφορά για τις πιο αστείες σκηνές και καταστάσεις. Τι λες ρε θηρίο, γύρω στις 20 φορές; Εγώ δυστυχώς την έχω δει μόνο μια φορά και σίγουρα θα ήθελα να την ξαναδώ.
    2. Όταν την είχα δει είχα, πάθει πλάκα. Οι σκηνές στο τέλος με το λαϊκό δικαστήριο μου έχουν μείνει ανεξύτιλα στην μνήμη μου.
    3. Εγώ πάντως την ταινία δεν θα την έλεγα καθόλου ξεπερασμένη διότι είναι πολύ καλά σκηνοθετημένη, έχει ένα πολύ καλό σενάριο, σασπένς και κυρίως μερικές αξέχαστες σκηνές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή